Mūsų svetainėje naudojami slapukai (cookies). Sutikdami, spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikimą galite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės parinktis ir ištrindami įrašytus slapukus.
Daugiau
Siuntos pristatymo metu Nuomininkas prieš pasirašant prekės priėmimo aktą privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos pakuotės būklę.
Nustačius pakuotės pažeidimą Nuomininkas privalo siuntos nepriimti ir nepasirašyti jokiame siuntos dokumente, kad prekė atvežta geros būklės bei skubiai informuoti apie tai Nuomotoją.
Nuomininkui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerio pateiktame dokumente be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos tvarkingoje nepažeistoje pakuotėje, pati prekė kokybiška ir asortimentas atitinka sutarties sąlygas.
Aukščiau nurodytos pristatymo kainos negalioja pristatant į Kuršių Neriją. Tokiu atveju prekėms taikoma atskira kainodara.
Grąžinimas
Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).
Nuomininkui atsisakius prekės, ji grąžinama Nuomotojui Nuomininko sąskaita, prieš tai sumokėjus visas įmokas už laikotarpį, kurio metu buvo naudojamasi preke.
Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą, atitinkantį prekės saugaus transportavimo reikalavimus, atsako Nuomininkas. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Nuomotojas nepriima grąžinamos prekės.
Prekės negalima grąžinti, jei ji buvo sugadinta ir/arba prarado prekinę išvaizdą (natūralus prekės nusidėvėjimas naudojimo metu, prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, nuomojamos prekės trūkumai šalinami, nekokybiška prekė keičiama, grąžinama vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 ,,Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).
Grąžintos prekės defektai ar gedimai gali būti nustatyti per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekės grąžinimo akto pasirašymo, atlikus detalią prekės patikrą. Apie nustatytus defektus ar/ir trūkumus Nuomotojas informuoja Nuomininką raštu arba elektroniniu paštu.
Nuomotojas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Nuomininko naudojamo vaizduoklio ypatybių.
Jeigu prekės grąžinimas vyksta ne dėl prekės netinkamos kokybės, už papildomas apmokėtas suteiktas paslaugas (pristatymas į namus ar darbo vietą, baldų surinkimas ar užnešimas ir kitas panašias paslaugas) pinigai negrąžinami.
Grąžinamas prekes Nuomininkas gali pristatyti pats arba atsiųsti jas, naudodamasis savo kurjerio, Lietuvos pašto ar kitų siuntų gabenimo tarnybų paslaugomis.
Grąžinamų prekių skirstymas pagal svorį:
Prekės, kurių svoris yra iki 20kg turi būti grąžinamos adresu - J. Kubiliaus g. 6-20, Vilnius, LT-08234.
SVARBU. Prieš išsiunčiant prekę, būtina atsiųsti supakuotos prekės nuotraukas el. paštu ([email protected]) ir gauti UAB „Be Kredito“ patvirtinimą. Kitu atveju grąžinimas gali būti nepriimtas.